Zwroty i reklamacje
POBIERZ formularz zwrotu coralove

Odstąpienie od umowy

Co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni od otrzymania zamówienia.
Do paczki zwrotnej należy załączyć uzupełniony
formularz zwrotu.

Zwracaną rzecz/ zamówienie zwróć do nas niezwłocznie na adres:

Ul. Gruntowa 9/1 lok. 3 15-706 Białystok 

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni od otrzymania zamówienia.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.

Należność za zwracany towar nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconego towaru.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej

KOSZT PONIESIONEJ WYSYŁKI ZWROTNEJ
-Jeżeli decydujesz się na
zwrot całego zamówienia w ramach odstąpienia od umowy w przeciągu 14 dni od zakupu, zwracamy koszt wysyłki pierwotnej, wraz z kosztem zamówienia.

Kiedy zwrot zamówienia jest połowiczny (czyli w jednym zamówieniu zostaje zamówionych kilka produktów, a tylko część zostaje zwrócona) koszt zwrotu pokrywa konsument, ponieważ jest on taki sam dla jednego czy dla kilku towarów.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: kontakt@coralove.pl lub drogą pocztową na adres Ul. Gruntowa 9/1 lok. 101 15-706 Białystok.

Wadliwy towar należy wysłać na adres: Ul. Gruntowa 9/1 lok. 101 15-706 Białystok

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

X ZAMKNIJ